În ultimii ani am avut parte de multe schimbări în domeniul online-ului, însă – la fel cum spune povestea – unele lucruri nu se schimbă niciodată. Avem multe motoare de căutare pe lumea asta, însă doar Google este relevant pentru diversitatea socială regăsită în lume. Drept urmare, rămânem la acea veche întrebare: Ce îi place cel mai mult lui Google?
Relevanță
Cel mai important aspect căutat de Google pentru a te ajuta tot pe tine până la urmă, este Relevanța. Un website are nevoie de a fi relevant pentru un cititor sau pentru un posibil client. Google vrea să fie eficient în ceea ce face așa că vrea să le ofere oamenilor printr-o căutare un rezultat rapid și „la țintă”. Asta generează interes, asta generează venituri, asta e pe placul Google. Așadar site-ul tău trebuie să fie Relevant. Asta înseamnă în mare parte o descriere generoasă despre produsul sau serviciul prezentat, conținut original și ne-duplicat doar de dragul de a umple paginile. Pe scurt, acest aspect este foarte important pentru prezența ta în Google.
Legături
O altă relevanță o au legăturile din website-ul tău. Totul este interconectat în ziua de azi, așa că dacă există o locație fizică, trebuie s-o creezi pe Google și s-o adaugi și pe website dacă e cazul. Dacă ai pagini de social media cu afacerea ta, fă legătură către ele, căci Google le vede bine prin instrumentele sale cât și a partenerilor săi. Ai un număr de Whatsapp? Chiar și Facebook ți-o cere! Adaugă-l! Legăturile construiesc o imagine completă a companiei tale.
Stare tehnică
Nu în ultimul rând, asigură-te că ai o stare tehnică bună a website-ului tău. Multe website-uri ce dețineau o poziție bună în Google rămân în urmă astăzi căci nu sunt…îngrijite. Un website este un organism viu, ce trebuie monitorizat constant. O simplă eroare precum una de SSL (securitate) poate să-ți saboteze poziția bună în Google.
Așadar, hai să îl facem fericit pe Google sau pe Bing sau pe alții și să ne planificăm bine viitorul nostru proiect online!