No more posts
city-walk-guide-srl-top-firme-a1.jpg

Suntem încântați să anunțăm că City Walk Guide SRL, companie parteneră din cadrul grupului de firme BINARIO, a fost recunoscută pentru excelență la Gala „Topul Firmelor din Județul Constanța” – ediția XXXI, organizată de Camera de Comerţ, Industrie, Navigaţie şi Agricultură Constanţa – CCINA. Acest premiu subliniază dedicația și profesionalismul echipei în dezvoltarea unor proiecte inovatoare și de succes în domeniul Design & Print.

În cadrul grupului nostru, City Walk Guide SRL continuă să reprezinte un exemplu de performanță și calitate, contribuind la consolidarea poziției noastre în piață.

 

 


curs-marketing-digital-constanta-1280x905.jpg

Reminder! Vă așteptăm la o nouă ediție!

CCINA Constanța organizează, prin centrul Enterprise Europe Network Constanta, o nouă serie de curs de 𝐦𝐚𝐫𝐤𝐞𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐝𝐢𝐠𝐢𝐭𝐚𝐥!
📍 CCINA Constanța, sala Ovidius (etaj 2)
📅 29 februarie 2024, orele 9-16
💡 Tematică:
Modulul 1 – Website propriu, cheia promovării pe termen lung
Modulul 2 – Optimizarea pentru motoare de căutare (SEO)
Modulul 3 – Realizarea campaniilor Google Ads
Modulul 4 – Social marketing (Facebook, Instagram, YouTube, TikTok)
Modulul 5 – Email marketing
Modulul 6 – Campanii de promovare Facebook / Instagram
Modulul 7 – Analiza rezultatelor de marketing online (Google Analytics)
📝 Detalii suplimentare şi înscrieri: telefon: 0241.549.515; e-mail: drc@ccina.ro sau nicolas.spinu@ccina.ro.

Tarif: 390 lei/persoană.

cursuri-anaf-ghid-online-inrolare-spv-sistemul-national-ro-e-factura-efactura-1280x798.jpg

ANAF (Agenția Națională de Administrare Fiscală) a dezvăluit agenda seminariilor online planificate pentru finalul lunii februarie 2024 și pentru luna martie 2024, adresate firmelor și altor contribuabili, acoperind o varietate de subiecte. Printre temele abordate în webinariile ANAF se numără impozitarea veniturilor din activități independente începând cu anul 2024, înrolarea în Spațiul Privat Virtual (SPV), declarația unică și sistemul RO e-Factura.

Calendarul evenimentelor este următorul:

28 februarie, ora 14 – Stabilirea rezidenţei fiscale a persoanelor fizice la sosirea/plecarea în/din România
29 februarie, ora 11 – Cota de TVA aplicabilă în anul 2024 la livrarea de imobile
4 martie, ora 10 – Impozitarea veniturilor din activităţi independente începând cu anul 2024
6 martie, ora 12 – Reglementări fiscale privind persoanele juridice fără scop patrimonial constituite în baza Ordonanţei Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii
12 martie, ora 10 – Impozitarea veniturilor din activităţi agricole şi declararea lor în declaraţia unică (formular 212)
13 martie, ora 10 – Eşalonările la plată acordate persoanelor fizice şi juridice potrivit prevederilor incidente din Codul de procedură fiscală şi a normelor de aplicare ale acestora
15 martie, ora 10 – Înrolarea în Spaţiul Privat Virtual a persoanelor juridice
19 martie, ora 10 – Tratamentul fiscal privind veniturile realizate din arendarea bunurilor agricole din patrimoniul personal
20 martie, ora 10 – Sistemul naţional RO e-Factura

Înscrierile sunt gratuite, în limita locurilor disponibile. Pentru înscrieri accesați pagina oficială ANAF.


Back-to-School-Together-Binario-a01-prev.jpg

Ai visat vreodată să participi la un curs despre cum să îți construiești propriul website pentru afacerea ta, dar nu ai avut cu cine să lași copilul? Ei bine, avem noi soluția perfectă! Înscrieți-vă acum și descoperiți cum să creați ÎMPREUNĂ un website captivant, oferind copilului tău o experiență educațională sigură și distractivă

Învățați împreună și conectați-vă ca o adevărată echipă digitală!

Programul este structurat într-un mod interactiv și educativ, oferind atât părinților, cât și copiilor, instrumentele și cunoștințele necesare pentru a naviga și realiza conținut online într-un mod sigur și creativ:

Partea 1: Explorare și Înțelegere (10:00 – 12:00)

PĂRINȚII: Vor descoperi secretele creării unui website în WordPress, strategii de promovare online și cum să își construiască o prezență digitală eficientă.

COPIII: Vor învăța despre pericolele internetului și cum să se protejeze de acestea. De la conturi false la furnizarea de date, vom discuta într-un mod interactiv, iar la final, copiii vor primi propriul „Permis de Navigare în Siguranță pe Internet”.

Pauză de Prânz (12:00 – 12:30)

Partea 2: Creare (12:30 – 14:00)

PĂRINȚII: În această etapă, părinții pun în practică cunoștințele dobândite și încep să creeze propriul lor website, sub îndrumarea experților noștri.

COPIII: Vor descoperi procesul de creare a unui website pe înțelesul lor și vor învăța cum ar trebui să arate și să funcționeze un site.

Partea Finală (14:00 – 14:30)

Evaluare: Copiii și părinții se regrupează pentru a împărtăși impresii, iar copiii vor evalua site-urile create de părinți.

Necesar pentru participare: Părinții vor avea la ei un laptop/o tabletă, iar copiii un telefon Smart și multă bună dispoziție.

Ce vă oferim noi: Un mediu de învățare prietenos și interactiv, formatori cu experiență, certificate de participare și multe cunoștințe interesante.

* apa, cafeaua și prânzul sunt din partea noastră
** cursul se adresează copiilor de peste 9 ani

DATA: 03 FEBRUARIE 2024
LOCAȚIA: SEDIUL CCINA CONSTANȚA, ETAJ 2, SALA PONTICA ȘI SALA OVIDIUS
TARIF: 250 LEI CU TVA INCLUS (PARTICIPARE 1 PĂRINTE + 1 COPIL)

 

CLICK AICI PENTRU ÎNSCRIERI

 


folosirea-hashtag-pe-facebook-platforme-sociale.png

Observăm folosirea constantă pe rețele sociale a unui fenomen mai degrabă…estetic. Hashtag-ul este presărat în multe postări, ca element de evidențiere a unor cuvinte sau a unor fraze ce exprimă accentuat mesajul publicat. Ei bine…nu pentru asta a fost creeat!

Un hashtag este un cuvânt sau o frază fără spații, precedat de simbolul „#” (numit „hashtag”). Atunci când un utilizator adaugă un hashtag la o postare pe Facebook sau alte platforme, acesta devine un link clickabil care duce la alte postări care conțin același hashtag. Astfel, utilizatorii pot explora și descoperi conținut relevant sau pot participa la conversații specifice. Mai mult sau mai puțin pe scurt, ACESTA este înțelesul unui hashtag! Să te ducă la aceeași categorie sau la același subiect dezbătut.

It originally appeared on the Twitter platform, and its purpose is as described above. It was immediately adopted on Facebook, but more as an aesthetic, trendy symbol. Now it's used everywhere, including - probably - on the newest social platform called Threads.

Hashtag-ul însă este un instrument puternic de SEO. Datorită hashtag-urilor, utilizatorii pot găsi conținut relevant în funcție de interesele lor. Fie că urmăresc un hashtag specific sau că fac căutări în funcție de un hashtag, aceștia pot explora și descoperi postări care sunt legate de subiectele care îi interesează. De exemplu, dacă ai fi un organizator de evenimente și ai publica o postare pentru a evidenția organizarea în curând a unui eveniment, nu are sens să pui un hashtag de tipul #MaDistrez. Este de preferat să alegi hashtag-uri populare, mai multe ca număr și mai țintite, ce te avantajează. De exemplu: #Evenimente #Concerte #ConcertBucuresti #EvenimentOradea #TrupaX. Ba chiar, organizatorii aflați în competiție ar trebui să cunoască aceste lucruri și să publice în același „registru” pentru a creea un tip de categorie generală pe rețeaua socială.

Utilizarea hashtag-urilor pe Facebook adaugă valoare și relevanță conținutului pe care îl postezi și facilitează conectarea cu alți utilizatori care au aceleași interese. Prin utilizarea hashtag-urilor potrivite, poți crește vizibilitatea postărilor tale, poți participa la conversații și evenimente, și poți promova brandul tău într-un mod cu adevărat eficient!


ROeID-Romania-identitate-digitala-cover.jpg

In the digital age we live in, governments around the world are reconfiguring their infrastructure and services to adapt to the new demands of citizens. Romania is taking important steps towards digitization with the launch of the ROeID platform by the Ministry of Research, Innovation and Digitization. ROeID provides citizens with a unique digital identity and facilitates simple and fast access to all government platforms. This innovation brings numerous benefits, both for citizens and for the public administration.

The initiators of the platform have already signed 10 collaboration agreements with Institutions that present their services through online media. One of the main benefits of ROeID is the facilitation of authentication in the digital platforms administered by the Romanian state, by displaying a button at the top of the websiteAuthentication with ROeID". In other words, one identity for several websites. Citizens no longer have to go through the tedious process of physical presentation at counters and identity verification by officials. Through the ROeID app, users can quickly and easily log into all government platforms using a single set of credentials. It removes the barriers of time and distance, allowing citizens to access public services at any time and from anywhere, via mobile phone or other internet-connected device.

ROeID simplifies the access process to government platforms, such as Ghiseul.ro SPV, town hall platforms and the service HUB of the Ministry of Internal Affairs. Citizens can use the ROeID digital identity to log into these platforms, eliminating the need to create and manage multiple accounts and passwords. This centralized system reduces the time and effort required to access public services, providing a smooth and consistent user experience. Another crucial benefit of ROeID is security and protection of personal data. The unique digital identity provided by ROeID is protected by advanced security and encryption measures. This ensures that sensitive user information is kept safe and accessible only by the authorized person. By centralizing the authentication process, ROeID reduces the risk of fraud and unauthorized use of personal data.

ROeID represents a European project, worth a total of 74 million lei, with a completion date of August 2023. Currently, there are still some details to be worked out, but the program developers invites you to use the mobile phone application that has already been downloaded over 500 times and constructively report any bugs or errors that occur.


openai-identificare-a-erorilor.jpg

OpenAI is an artificial intelligence (AI) research company and is known for the Chat GPT project. OpenAI recently announced the launch of its program of reward for identifying errors (Bug Bounty Program). This program invites security professionals and developers around the world to identify and report security issues in OpenAI systems, offering financial rewards in return.

The OpenAI Bug Bounty Program focuses on identifying security issues that could affect OpenAI's products and services or company data and systems. These issues could include security vulnerabilities, configuration issues, or issues with your company's security policies. Security professionals and developers who identify and report such issues are eligible to receive a financial reward, which varies based on the severity of the reported issue and its impact on OpenAI products and services.

Rewards for reporting issues can range from US$200 to US$20,000, depending on the severity and impact of the reported issue. OpenAI mentioned that if a reported issue is more serious and has a greater impact on its products and services, the reward may be higher than the maximum amount of $20,000! Tempting, right?

It is important to note that rewards are only offered for security issues reported and confirmed by OpenAI. Also, rewards are not offered for issues affecting third-party products or services that use OpenAI technology. Think you can help? You have every reason to do it!


Gala-Excelentei-si-Performantei-Feminine-constanta-2-1280x1280.jpg

Gala Excelenței și Performanței Feminine s-a desfășurat astăzi, duminică, 12 martie 2023, la Grand Ballroom Melody Mamaia, eveniment organizat de Consiliul Județean Constanța, în parteneriat cu Universitatea Ovidius din Constanța și Camera de Comerț, Industrie, Navigație și Agricultură Constanța.

Mihai Lupu, președintele C.J.C., Raluca Trandafir, Prorector Universitatea „Ovidius” Constanța și Ruxandra Serescu – Director General C.C.I.N.A. Constanța au fost prezenți, asigurând cadrul festiv și conținutul special al evenimentului dedicat doamnelor care au marcat viața publică din Constanța.

Manifestarea a reunit personalități constănțene din domeniul economic, universitar, sănătate, turism, media, sport și a avut ca scop premierea doamnelor care au adus și aduc o contribuție majoră în dezvoltarea socio-economică a județului Constanța.

S-au acordat atât nouă trofee de excelență pentru Cultură, Educație-Învățământ, Sport, Sănătate, Administrație, Profesii juridice, Mediul de Afaceri, Voluntariat și implicare social, Mass-Media, cât și șase premii speciale – pentru o elevă/studentă cu rezultate deosebite, pentru o tânără aflată la început de drum în afaceri, pentru întreaga Carieră – mediu de afaceri, pentru întreaga Carieră – Sport, pentru întreaga Carieră – Educație-Învățământ, pentru întreaga Carieră – Cultură.

Foto – Ruxandra Serescu, alături de: Fotini Teodorescu, Paula Vals, Elena Dăscălescu și Maria Buzea.


digitalizare-tuzla-2023.jpg

Nice and smart people also in this second stage of the course "Digitalization of the relationship with the public administration and the use of the platform E-development", organized by Binario Digital Expert in Tuzla!

The development of information and telecommunication technology in recent years has led to the need to create the E-Development platform, which covers a wider range of activities. Through the project, we created and operationalized the E-Development Platform with a focus on the 3 directions: tourism, agriculture and interculturality, a mechanism for supporting and promoting development at the local level and interaction with UAT Tuzla. The platform is accessible, complex, developed according to current standards and in accordance with the legal regulations in force. The realization of the E-Development Platform is an initiative of CCINA Constanta included in the Project Request POCA/659/2/1 (CP 14/2021 for less developed regions). consolidation
the capacity of NGOs and social partners to get involved in the formulation and promotion of development at the local level, respecting the needs identified at the UAT Tuzla level in the perspective of identifying solutions for local development More precisely, following the development of the E-Development platform and an interactive map the promotion of the activities carried out by local producers to increase their own benefits, the promotion of the accommodation activities offered by the citizens of the Tuzla commune who want to rent rooms for the tourists who come to the seaside and the promotion of the cultural and intercultural activities organized in the Tuzla commune which will contribute to the increase income of the local population.

We thank those from Youth Center "Ion Creanga" Tuzla and... we'll see each other again starting on March 20, 2023!


Cursul-Marketing-Digital-Binario.jpg

Digital Marketing course in Constanta in March 2023. CCINA Constanța through the Center Enterprise Europe Network Constanta organizes in collaboration with Binario - online marketing agency - "Digital Marketing" course 📅 22 martie 2023, între orele 09 – 16 📍 Locaţie: Sala de conferinţe a CCINA Constanţa (Bd. Alexandru Lăpuşneanu nr. 185A) 👉 Tematică: Modulul 1 – Website propriu, cheia promovării pe termen lung Modulul 2 – Optimizarea pentru motoare de căutare (SEO) Modulul 3 – Realizarea campaniilor Google ADS Modulul 4 – Social marketing (Facebook, Instagram, Youtube, Tik Tok) Modulul 5 – Email marketing Modulul 6 – Campanii de promovare Facebook / Instagram Modulul 7 – Analiza rezultatelor de marketing online (Google Analytics) 📝 Detalii suplimentare şi înscrieri: telefon: 0241.549.515; 0241.618.475; email: drc@ccina.ro; persoane de contact: Cristina Zaharia şi Lucia Calenici.



About us

Online marketing agency with over 15 years of experience in complex projects. We create online platforms, online stores, websites, mobile applications, blogs, social media promotion, Google Ads campaigns, photography, graphics, networking, customized software, IT.

Binario Digital Expert SRL

CUI 45591144




CONTACT

Call now

Contact us for a FREE evaluation of your project.

0754 932 937office@binario.ro