
Observăm folosirea constantă pe rețele sociale a unui fenomen mai degrabă…estetic. Hashtag-ul este presărat în multe postări, ca element de evidențiere a unor cuvinte sau a unor fraze ce exprimă accentuat mesajul publicat. Ei bine…nu pentru asta a fost creeat!
Un hashtag este un cuvânt sau o frază fără spații, precedat de simbolul „#” (numit „hashtag”). Atunci când un utilizator adaugă un hashtag la o postare pe Facebook sau alte platforme, acesta devine un link clickabil care duce la alte postări care conțin același hashtag. Astfel, utilizatorii pot explora și descoperi conținut relevant sau pot participa la conversații specifice. Mai mult sau mai puțin pe scurt, ACESTA este înțelesul unui hashtag! Să te ducă la aceeași categorie sau la același subiect dezbătut.
It originally appeared on the Twitter platform, and its purpose is as described above. It was immediately adopted on Facebook, but more as an aesthetic, trendy symbol. Now it's used everywhere, including - probably - on the newest social platform called Threads.
Hashtag-ul însă este un instrument puternic de SEO. Datorită hashtag-urilor, utilizatorii pot găsi conținut relevant în funcție de interesele lor. Fie că urmăresc un hashtag specific sau că fac căutări în funcție de un hashtag, aceștia pot explora și descoperi postări care sunt legate de subiectele care îi interesează. De exemplu, dacă ai fi un organizator de evenimente și ai publica o postare pentru a evidenția organizarea în curând a unui eveniment, nu are sens să pui un hashtag de tipul #MaDistrez. Este de preferat să alegi hashtag-uri populare, mai multe ca număr și mai țintite, ce te avantajează. De exemplu: #Evenimente #Concerte #ConcertBucuresti #EvenimentOradea #TrupaX. Ba chiar, organizatorii aflați în competiție ar trebui să cunoască aceste lucruri și să publice în același „registru” pentru a creea un tip de categorie generală pe rețeaua socială.
Utilizarea hashtag-urilor pe Facebook adaugă valoare și relevanță conținutului pe care îl postezi și facilitează conectarea cu alți utilizatori care au aceleași interese. Prin utilizarea hashtag-urilor potrivite, poți crește vizibilitatea postărilor tale, poți participa la conversații și evenimente, și poți promova brandul tău într-un mod cu adevărat eficient!